czwartek, 5 lutego 2015

AGAT

        Kochani!
        Wiem, że  długo nie pojawiał się żaden wpis, ale niestety miałam problemy zdrowotne. Przez wirus który mnie zaatakował, całkiem opadłam z sił. Dodatkowo ogrom innych obowiązków spowodował, że trudno było mi znaleźć czas żeby podzielić się z Wami moją wiedzą na temat magii kamieni.  Dlatego  postaram się  od dziś dodawać posty bardziej regularnie ;).
        Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kamień AGAT. Jest mnóstwo odmian tego kamienia a raczej kolorów, od czarnego aż po mleczno biały. Dziś pokaże Wam tylko kilka jego odmian, ale na mojej stronie  FB możecie zobaczyć inne jego kolory (www.facebook.com/gemma.lublin).   

Znaczenie tego kamienia też jest bardzo ciekawe.
 Agat jest kamienie, który równoważy i wzmacnia nasze ciało i naszego ducha. Dodaje nam pewności siebie i odwagi, dzięki czemu możemy pokonywać wszystkie przeszkody. Wzmacnia poczucie własnej wartości. Agat ma duży wpływ na nasz system nerwowy, zmniejsza depresję i przywraca emocjonalną równowagę, oddala również gniew i frustrację, łagodzi lęki, obawy, oddala strach. Uważa się również, że podnosi naturalną witalność i energię oraz zwiększa zaufanie do osoby, która go nosi. Pomaga rozwijać elokwencję, nazywa się go kamieniem zdrowia i powodzenia. Agat polecany jest kobietom w ciąży. Dlatego kochane przyszłe mamy zapraszam do noszenia agatu, ponieważ uznaje się, że ma wpływ na proces powstawania nowych komórek. Działa też na sferę emocjonalną przyszłej matki gdyż pomaga zmienić obawy o zdrowie dziecka w pełne radości oczekiwanie na ukochane potomstwo. 
Uwaga ! Amulet z agatu zalecany jest do noszenia mówcom, adwokatom i politykom, gdyż sprzyja on krasomówstwu - udziela pięknego daru słowa. 
Ponadto jeśli chodzi o przyporządkowanie tego kamienia do znaku zodiaku, mogą nosić go osoby urodzone pod znakiem Byka, Bliźniąt i Lwa.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz