niedziela, 9 sierpnia 2015

KRYSZTAŁ GÓRSKI


Kochani dzisiaj opiszę i pokażę Wam niezwykle silny kamień jakim jest kryształ górski. Uwielbiam ten kamień. Na początku wydawał mi się zwyczajny, jak jakaś szklana kulka. Nie miałam ochoty go nabywać ani na pewno już robić z niego biżuterii. A tu niespodzianka! Odkąd wzięłam go po raz pierwszy w dłonie, w  ogóle się z nim nie rozstaje. Ta cała sprawa z tym, że wybieramy kamień intuicyjnie, przez poczucie potrzeby i to że potrzebny kamień sam nas do siebie przyciąga ma naprawdę sens!!!  Pracuję z kamieniami już jakiś czas i słuchajcie one naprawdę nas wołają. Są takie momenty kiedy jestem przywiązana do jednego kamienie a inne odkładam na bok. Mimo iż są piękne i kiedyś uważałam je za największy cud świata to są takie chwile że nawet nie zerkam w ich stronę. Po prostu nie potrzebuję ich działania w danej chwili. Teraz  ubóstwiam Kryształ Górski. To nie znaczy też, że całkowicie pozbyłam się innych kamieni. Łączę go z agatem, ametystem i granatem. Tak obwieszona funkcjonuję każdego dnia. Tak naprawdę nigdy nie wychodzę z domu beż jakiegoś kamienia. Kiedyś na samym początku jak zaczęłam pracować z kamieniami, fakt zdarzało mi się wyjść z domu bez jakiegoś kamienia, ale uwierzcie mi, że mega mi brakowało czegoś na ręce. (bo kamienie noszę głownie w postaci bransoletek) Teraz nigdy nie wyjdę z domu bez bransoletki. Jest to dla mnie trochę jak rytuał. To tak jak ubrać się każdego dnia przez wyjściem z domu tak ja muszę ubrać na siebie dodatkowo dany kamień.  Okej ale skupmy się na  krysztale, który odgrywa główną rolę w dzisiejszym poście. W najbliższym czasie przygotuję Wam post o moich najukochańszych kamieniach.
Kryształ górski jest to bezbarwny kwarc. Nazwa pochodzi z języka łacińskiego krystallos, czyli lód. Jest bardzo wiele odmian kwarcu, począwszy od białej, żółtej, pomarańczowej, zielonej, fioletowej aż do rzadko spotykanej niebieskiej. Przez tysiące lat kryształ wykorzystywany był praktykach szamańskich i religijnych. Do dnia dzisiejszego kamień ten ma wiele zastosowań w magii, uzdrawianiu, medytacji, czy wróżbiarskie. To właśnie z niego tworzono magiczną kule dla jasnowidzów. Należy do grupy kamieni niezwykle silnych i posiadających ogromną moc. Aby w pełni spełniał swoje działanie trzeba go w pierwszej kolejności oczyścić. Należy kamień często myć pod bieżącą wodą aby wypłukać z niego pochłoniętą, negatywną energię i naładować energią słoneczną ale nie zbyt długo. Najlepiej robić to na zewnętrznym parapecie, tak aby promienie słoneczne mogły spokojnie w niego wniknąć. Okej moi drodzy po takim oczyszczeniu, należy kamień  umieścić szczelnie w dłoniach i  przekazać mu konkretne myśli. Kryształy pomagają nam walczyć z własnymi słabościami i wadami. Mają silną energię uzdrawiającą, wspierają energetycznie nasze ciało i umysł. Dlatego warto zawsze nosić je przy sobie. 
Kryształ górski jest idealny dla osób które cierpią na koszmary nocne, czy też bezsenność. Możemy z takim kamieniem spać. Możecie umieścić go pod łóżkiem, pod poduszką lub nawet trzymać w ręce. Ważne, żeby był blisko. 
Jeśli chodzi o właściwości lecznicze to kryształ nosi się, aby złagodzić ból głowy, ból zęba, trzymany w ręce - mniejsza gorączkę. Można też go przykładać w bolące miejsce. Stosuję się go też przy chorobach tarczycy i oczu, krwawieniach, biegunce i zawrotach głowy, zaburzeniach jelitowo-żołądkowych. Pobudza też produkcję krwinek czerwonych i białych ciałek krwi. 
Ważną informacją jest jeszcze, że ma właściwości ochronne, dlatego warto go nosić i również umieścić w domu 
Wykonałam trzy  bransoletki tak żeby przedstawić Wam kryształ górski w jak najlepszej postaci. Wykorzystałam trzy różne dodatki, pierwszy z nich to kryształ górski w kształcie serca. Drugi to hematyt w kolorze srebrnym. Trzeci to hematyt w kolorze złota. Osobiście najbardziej podoba mi się wersja z sercem i srebrnymi dodatkami, ale żebyście mieli porównanie zrobiłam też połączenie ze złotem. Gusta są różne. I muszę przyznać, że  ze złotymi dodatkami również prezentuję się ślicznie. 
Zapraszam do oglądania!:) 

















        


2 komentarze:

  1. Cudny kamień i projekty bransoletek, z serduszkiem cudna :)

    OdpowiedzUsuń