sobota, 12 września 2015

WRZESIEŃ - SZAFIR





Kochani mamy wrzesień i kamieniem tego miesiąca jest szafir. Ten kamień szlachetny jest jednym z najbardziej pożądanych. Dlatego i ja pozwoliłam sobie na wykonanie bransoletki z szafirem. Użyłam do tego 5 sztuk kamienia w kształcie fasetowanej oponki o wielkości ok 5/6 mm oraz błękitnego jadeitu, wielkością mniejszą od kul szafiru tak aby całą uwagę skupiał oczywiście piękny szafir. Nie zabrakło też małych dodatków ze złotego hematytu. Jeśli ktoś byłby zainteresowany całą bransoletką z szafiru, to jak najbardziej mogę ją wykonać, tylko koszt to będzie kilkaset złotych i wykonana byłaby z malutkich kulek. Szafir, którego ja użyłam nie jest tak przejrzysty i krystaliczny jak mieliście okazję nieraz widzieć u jubilera ale jest to prawdziwy naturalny szafir. Jest ciemniejszy, nie oszlifowany i dlatego też jest tańszy. Jeśli chodzi  o właściwości tego kamienia to ten z którego wykonałam bransoletkę, można powiedzieć, że mniej pożądany przez jubilerów też ma swoją magiczną siłę. Także tym którzy z Was wierzą w magię kamieni będzie on godnie służył pomocą. Bransoletka jest dostępna w moim butiku na DaWandzie
Szafir nazywany jest Świętym Kamieniem" i kamieniem miłości. Umacnia wierność i harmonizuje uczucia między kochającymi się osobami. Pomocny jest nie tylko tym, którzy są w stałych związkach ale też osobom samotnym. Ma moc przyciągania i rozbudzania miłości. Kamień też jest idealny dla osób które mają problem z zahamowaniem gniewu, złości. Noszenie go blisko ciała ma uspokajający wpływ. Pewien autor rękopisów z końca trzynastego wieku, Pseudo - Albert Wielki twierdził, że noszenie szafiru chłodzi " wewnętrzną gorączkę" lub gniew. Już od starożytności szafir wykorzystywany był do magii obronnej, po czasy dzisiejsze nosi się go aby odsyłał negatywną energię do tego, kto ją wysłał. I na pewno zaciekawi Was to, że przyciąga pieniążki i bogactwo! Wow! nie? Czy już chcecie go mieć ? :) 
W medycynie niekonwencjonalnej wykorzystuję się szafir do leczenia i wzmocnienia wzroku. Łagodzi gorączkę, zatrzymuje krwawienie z nosa. 
Na zdjęciach pokazałam Wam dwa modele bransoletek z wykorzystaniem kamienia szlachetnego. Jeśli macie Swój pomysł na ułożenie tych kamieni poniżej i chcielibyście bransoletkę według swojego projektu, śmiało piszcie do mnie. Tworzę też bransoletki na zamówienie. Pamiętajcie, że możecie stworzyć Swój wzór, wybrać dodatki a ja dla Was chętnie stworzę taką bransoletkę bo...

...Gemma jest taka jak jej twórca i właściciej
....jedyna w swoim rodzaju! 
I Ty możesz być Twórcą i Właścicielem Swojej Gemmy! :) 


















        


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz